Szerviz

A szerviz modul folyamatai végig kísérik a javításra átadott termék teljes útját a javítás ideje alatt, legyen az egyszerű javítás, csere, vagy külső helyszínen történő javítás.

Minden pillanatban pontos információt ad arról, hogy éppen hol tart a folyamat, mennyi az eddig felhasznált alkatrész és munkaidő ráfordítás. Cserével történt „javítás” esetén a javítás folyamata nem azzal zárul, hogy az ügyfél megkapta a csere terméket, a rendszer kezeli a cseréből visszamaradt termék további életútját is (pl. javítás után csökkent értékkel eladás). 

A szerviz műveleteket – ahol ez szükséges – automatizált háttérfolyamatok támogatják (készletmozgatás, bizonylatolás, számlázás előkészítés), így megkönnyítve a dolgozó munkáját és egyben csökkentve a hibázás lehetőségét.

Javítás típusok

A garanciális és fizetős javítások között a folyamat bármely pontján lehetőség van váltani

  • Garanciális
  • Garanciális gyári számos
  • Garanciális előre kiadott cseredarabbal
  • Fizetős
  • Fizetős gyári számos

Munkalap

  • Alapadatok (javítandó eszköz, megrendelő)
  • Műveletek
  • Készletmozgások
  • Szállítólevelek
  • Ajánlatok
  • Számlák
  • Ráfordítások (alkatrész, munkaidő)
  • Státusz

Javítási ráfordítások

Munkaidő, alkatrész

  • Tervezett
  • Felhasznált
  • Ajánlatra átadott
  • Számlára átadott

Cseredarab kiadás

  • Cseredarab előre kiadás (javítás idejére)
  • Javíthatatlan termék cseréje

Műveletek

  • Hibás termék átvétele
  • Kiadás javításra
  • Javítás elkezdése
  • Külső szervizbe küldéshez előkészítés (RMA)
  • Telephelyek közötti átadás
  • Termék csere
  • Megjavítva, ügyfélnek kiadható
  • Megjavítva, eladható
  • Megjavítva, értékcsökkenten eladható

Garancia kezelés

  • Saját garancia érvényességi idejének ellenőrzése
  • Gyártói garancia érvényességi idejének ellenőrzése

Számlázás előkészítés

  • A ráfordítások alapján automatikusan létrehoz egy ajánlatot
  • A ráfordítások alapján automatikusan létrehoz egy számlát