Szerviz
A szerviz modul folyamatai végig kísérik a javításra átadott termék teljes útját a javítás ideje alatt, legyen az egyszerű javítás, csere, vagy külső helyszínen történő javítás.
Minden pillanatban pontos információt ad arról, hogy éppen hol tart a folyamat, mennyi az eddig felhasznált alkatrész és munkaidő ráfordítás. Cserével történt „javítás” esetén a javítás folyamata nem azzal zárul, hogy az ügyfél megkapta a csere terméket, a rendszer kezeli a cseréből visszamaradt termék további életútját is (pl. javítás után csökkent értékkel eladás).
A szerviz műveleteket – ahol ez szükséges – automatizált háttérfolyamatok támogatják (készletmozgatás, bizonylatolás, számlázás előkészítés), így megkönnyítve a dolgozó munkáját és egyben csökkentve a hibázás lehetőségét.
Javítás típusok
A garanciális és fizetős javítások között a folyamat bármely pontján lehetőség van váltani
- Garanciális
- Garanciális gyári számos
- Garanciális előre kiadott cseredarabbal
- Fizetős
- Fizetős gyári számos
Munkalap
- Alapadatok (javítandó eszköz, megrendelő)
- Műveletek
- Készletmozgások
- Szállítólevelek
- Ajánlatok
- Számlák
- Ráfordítások (alkatrész, munkaidő)
- Státusz
Javítási ráfordítások
Munkaidő, alkatrész
- Tervezett
- Felhasznált
- Ajánlatra átadott
- Számlára átadott
Cseredarab kiadás
- Cseredarab előre kiadás (javítás idejére)
- Javíthatatlan termék cseréje
Műveletek
- Hibás termék átvétele
- Kiadás javításra
- Javítás elkezdése
- Külső szervizbe küldéshez előkészítés (RMA)
- Telephelyek közötti átadás
- Termék csere
- Megjavítva, ügyfélnek kiadható
- Megjavítva, eladható
- Megjavítva, értékcsökkenten eladható
Garancia kezelés
- Saját garancia érvényességi idejének ellenőrzése
- Gyártói garancia érvényességi idejének ellenőrzése
Számlázás előkészítés
- A ráfordítások alapján automatikusan létrehoz egy ajánlatot
- A ráfordítások alapján automatikusan létrehoz egy számlát