Szerviz
Az ION Szerviz szoftver berendezések javításának nyomon követésére, adminisztrálásra szolgál. Ez a szerviz szoftver lehetővé teszi a a javítási folyamat minden mozzanatának percre pontos követését. Ezen felül a munka és dologi ráfordítások nyilvántartását.
- Garanciális és fizetős javítások egyszerű kezelése
- Felhasznált alkatrészek nyilvántartása
- Nyomon követhető eszköz státusz
- Külső javításra küldés (csomag előkészítés, RMA)
- Külső javításból visszaérkezett, javított, cserélt, jóváírt
- Csere eszköz javítás idejére
- Cserélt eszköz belső javítása, értékesítése
A szerviz program önálló és integrált működésre is képes. A folyamatok végig kísérik az eszköz útját, egyszerűsítve a szerviz dolgozók adminisztrációs munkáját. A hibázási lehetőségeket is minimálisra csökkenti a szerviz program használata. Az online működésnek köszönhetően a rendszer azonnali információt szolgáltat a javításra átvett eszközök státuszáról. Nyilvántartja a felhasznált alkatrészeket és a munkaidő ráfordítás, amelyek alapján, fizetős javítás esetén, előkészíti a számlázást. Nagy segítséget jelent a külső javításra küldés előkészítése. A javításra átadott berendezésekből külső javításra küldendő eszköz csomag állítható össze. A külső javításról visszaérkezett eszközök még csere esetén is egyszerűen köthetők az eredeti javítási folyamathoz. Vissza nem küldött eszköz (jóváírás) kezelése sem bonyolult.
Csereeszköz adható ki, akár előre is. Lehetőség van a csereeszköz véglegesítésére, vagy értékesítésére is.
A javítási folyamat két szempont szerint vizsgálható a szerviz szoftverben. Az ügyfél szempontjából és a cég szempontjából.
Például: A leadott berendezést garanciában cserélni kell.
Az ügyfél megkapja a cserét. Ekkor az ügyfélszempontjából lezárult a folyamat.
A cég szempontjából akkor fog lezárulni a folyamat, ha selejtezi a cseréből megmaradt eszközt, vagy megjavítja ezt az eszközt és átadja értékesítésre.