Szerviz

Az ION Szerviz szoftver berendezések javításának nyomon követésére, adminisztrálásra szolgál. Ez a szerviz szoftver lehetővé teszi a a javítási folyamat minden mozzanatának percre pontos követését. Ezen felül a munka és dologi ráfordítások nyilvántartását.

  • Garanciális és fizetős javítások egyszerű kezelése
  • Felhasznált alkatrészek nyilvántartása
  • Nyomon követhető eszköz státusz
  • Külső javításra küldés (csomag előkészítés, RMA)
  • Külső javításból visszaérkezett, javított, cserélt, jóváírt
  • Csere eszköz javítás idejére
  • Cserélt eszköz belső javítása, értékesítése

A szerviz program önálló és integrált működésre is képes. A folyamatok végig kísérik az eszköz útját, egyszerűsítve a szerviz dolgozók adminisztrációs munkáját. A hibázási lehetőségeket is minimálisra csökkenti a szerviz program használata. Az online működésnek köszönhetően a rendszer azonnali információt szolgáltat a javításra átvett eszközök státuszáról. Nyilvántartja a felhasznált alkatrészeket és a munkaidő ráfordítás, amelyek alapján, fizetős javítás esetén, előkészíti a számlázást. Nagy segítséget jelent a külső javításra küldés előkészítése. A javításra átadott berendezésekből külső javításra küldendő eszköz csomag állítható össze. A külső javításról visszaérkezett eszközök még csere esetén is egyszerűen köthetők az eredeti javítási folyamathoz. Vissza nem küldött eszköz (jóváírás) kezelése sem bonyolult.

Csereeszköz adható ki, akár előre is. Lehetőség van a csereeszköz véglegesítésére, vagy értékesítésére is.

A javítási folyamat két szempont szerint vizsgálható a szerviz szoftverben. Az ügyfél szempontjából és a cég szempontjából.

Például: A leadott berendezést garanciában cserélni kell.

Az ügyfél megkapja a cserét. Ekkor az ügyfélszempontjából lezárult a folyamat.

A cég szempontjából akkor fog lezárulni a folyamat, ha selejtezi a cseréből megmaradt eszközt, vagy megjavítja ezt az eszközt és átadja értékesítésre.